Hieronder ziet u een greep van klant cases die wij in het verleden hebben toegepast
Omgeving: |
Zakelijke dienstverlening |
Vraag: |
Is het mogelijk om ons oude ooit aangekochte bestand van 300 adressen volledig up to date te maken en te verrijken met een tweetal specifieke velden? |
Oplossing: |
In 5 batches van 60 adressen zijn alle verrijkte adressen in het juiste format binnen de gestelde termijn aangeleverd. |
Resultaat: |
Marketing heeft in batches de acties kunnen uitzetten, Sales heeft deze op gerichte wijze kunnen opvolgen. |
Omgeving: |
Financiële Dienstverlener |
Vraag: |
Kan er tijdelijke een zeer hoogwaardige invulling worden gegeven aan een knellend probleem binnen een zeer dynamische receptie omgeving |
Oplossing: |
Persoonlijk invulling geven, procedures en werkwijze optimaliseren, klantgerichtheid verbeteren. Hospitallity gedachte “invlechten”. |
Resultaat: |
Wachttijden tot minimum beperkt. Interne en externe klantbeleving verbeterd. Effectiviteit verhoogd. |
Omgeving: |
Zakelijke dienstverlening |
Vraag: |
In specifieke niche op zoek gaan naar eerste of tweede contact persoon binnen een functie groep |
Oplossing: |
Naw gegevens bedrijven incl. telefoonnummer van die doelgroep geleverd in Excel met juiste contactpersonen. |
Resultaat: |
Directe telefonische opvolging door eigen sales. |